Subject: Tagasiside määruse eelnõule
From: "Eesti Haiglate Liit" <[email-masked]>
To: "SM Info"
Date: Fri, 9 Aug 2024 13:59:31 +0300

Tere

Edastame Eesti Haiglate Liidu tagasiside Vabariigi Valitsuse määruste, 
tervisevaldkonna määruste ning „Tervisekeskuste liigid ja nõuded“ määruse 
muutmise eelnõudele.

Lugupidamisega

Urmas Sule

Juhatuse esimees

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Friday, July 26, 2024 4:00 PM
To: Eesti Õdede Liit <[email-masked]>; Eesti Õendusjuhtide Ühing 
<[email-masked]>; Eesti Arstide Liit <[email-masked]>; Eesti 
Perearstide Selts <[email-masked]>; Eesti Esmatasandi 
Tervisekeskuste Liit <[email-masked]>; Eesti Radioloogia Ühing <[email-masked]>; 
Eesti Haiglate Liit <[email-masked]>
Subject: Määruse eelnõu

Tere!

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Ootame tagasisidet 09.08.2024, link EIS-i

https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/b9b72306-94dc-4d63-84c0-35c9eaf74899

Pealkiri: Määruse eelnõu

Registreerimise kuupäev: 26.07.2024

Registreerimise number: 1.2-2/77-1.

NB! Dokumendile on kehtestatud juurdepääsupiirang alates 11.06.2024 kuni 
11.06.2029, vastavalt AvTS § 35 lg 2 p 1.

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.sm.ee> www.sm.ee